سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه آبادان:

مجلس با رای قاطع به کابینه دولت گام بلندی در راستای وفاق ملی برداشت

امام جمعه آبادان گفت: رای قاطع اعضای مجلس شورای اسلامی به کابینه پیشنهادی دولت گامی بلند در راستای وفاق و همدلی ملی است.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای نماز این شهر گفت: مجلس پس از یک هفته گفتگو و تحقیق به وزرای پیشنهادی رییس جمهور رای قاطع داد که این نشان از وحدت و یکپارچگی است.

وی افزود: در زمینه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، مجلس شورای اسلامی، همراهی خوبی داشت که این مهم کم سابقه و اکنون فرصت طلایی در اختیار رییس جمهور و کابینه پیشنهادی برای خدمت به کشور است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دید مثبتی به کابینه پیشنهادی داشتند و به آنها رای اعتماد دادند.

وی افزود: همه باید به دولت کمک کنند و اکنون فرصت خوبی است تا با استفاده از ظرفیت و امنیت بالایی که داریم مشکل بیکاری، گرانی و مسکن را به حداقل برسانیم و دولت چهاردهم به وعده‌های خود جامع عمل بپوشاند.

خطیب جمعه آبادان در ادامه خواستار مدیریت مصرف برق از سوی شهروندان شد و گفت: اگر ۱۵ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنیم بحران بی‌برقی را نخواهیم داشت؛ با همراهی مردم و مسئولان در آبادان قطعی برق بسیار کم بود ولی مردم کمک کنند خاموشی کمتری داشته باشیم.

وی با قدردانی از خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: در اربعین امسال با وجود هوای گرم شاهد بودیم عاشقان امام حسین (ع) به سوی کربلا حرکت گنند و مردم عراق امسال برای زائران سنگ تمام گذاشتند و خدمات بزرگی را به آنان ارائه کردند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی اظهار کرد: نیرو‌ها و ارگان‌های خدماتی و امنیتی و انتظامی در شرایط سخت گرما به زائران خدمت کردند که جای تقدیر دارد.

وی با گرامی داشت یاد شهدای دولت بخصوص شهید رجایی و باهنر که در سال ۱۳۶۰ توسط منافقین ترور شدند افزود: این شهدا برای کارگزاران دولت بهترین الگو هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.