سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت بودند

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت بودند و مدت کوتاه مسئولیت اقدامات ارزشمندی انجام دادند.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام احمد ابراهیمی امام جمعه موقت در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام احمد ابراهیمی امام جمعه موقت کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: بیستم ماه صفر روز اربعین حسینی است در این روز با تدبیر الهی خاندان سید الشهدا، یاد اهلبیت جاودانه شد.

وی تاکید کرد: یاد حق و حقیقت و به یاد شهادت بودن از جمله درس‌های اربعین حسینی است جا دارد که همگان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی که از حرم امام زاده سلیمانشاه تا حرم امام زاده بی بی عصمت برگزار می‌شود حضوری گسترده داشته باشند.

امام جمعه موقت کوهبنان افزود: دوم شهریور ماه آغاز هفته دولت است یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و این هفته را به دولتمردان تبریک می‌گوییم هفته‌ای که یادآور خدمات ارزشمند شهیدان رجایی باهنر است که توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری ابراز داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت بودند در مدت کوتاه مسئولیت اقدامات ارزشمندی انجام دادند شهیدانی که مظهر علم و عمل، تلاش مومنانه و پای بند به اصول و ارزش‌های انقلاب بودند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: عشق به عدالت و ارزش‌های انقلابی شهیدان رجایی و باهنر را به حرکت درآورد در حالی که دولت شهید رئیسی هم دولت کار و حرکت بود ایشان الگوی مدیریتی برای دولتمردان و دولت‌ها است.

وی یادآور شد:مردمی بودن، رعایت تعامل و عزتمندی در سیاست خارجی، اعتقاد به توانمندی داخلی و خستگی ناپذیری از ویژگی‌های شهید رئیسی است.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: چهارم شهریورماه روز کارمند است این روز را به کارمندان خدوم و خستگی ناپذیر تبریک می‌گوییم همت مضاعف و کار مضاعف از توصیه‌های مقام معظم رهبری به این قشر برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم است.

وی ابراز داشت: رای اعتماد به وزیران از سوی مجلس حرکت مبارکی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور است درخواست ما تعامل قوا برای حل مشکلات مردم است.

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: دو شوک بزرگ به اسرائیل غاصب طی هفته‌های جاری وارد شد عملیات حماس و حزب الله لبنان در قلب رژیم صهیونیستی و عبور از گنبد آهنین هشدار جدی به رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: در هفته جاری روز پزشک را داشتیم جا دارد از پزشکان متخصص و عمومی بیمارستان افضل الدین و در سطح شهر همچنین مسئولین داروخانه‌های سطح شهر تشکر کنیم.
 
خطیب جمعه کوهبنان گفت: از دکتر رسولی که در مناسبت‌های ملی و مذهبی به صورت رایگان بیماران را ویزیت می‌کند تشکر می‌نمائیم.
 
وی تصریح نمود: از دست اندرکاران موکب بنت الحسین در راستای اسکان، پذیرایی و انجام کار‌های فرهنگی در عمود ۴۰۷ در مسیر نجف و کربلا تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: از شهرداری و شورای شهر درخواست داریم که زیبا سازی و موزائیک پیاده رو‌های بلوار آیت الله حائری را در دستور کار قرار دهند.

وی تاکید کرد: از نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیجیان که در برقراری نظم و امنیت نماز جمعه تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

برچسب ها: نماز جمعه ، کوهبنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.