سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد جدی پلیس راهور قزوین با راکبان زن موتورسیکلت

رییس پلیس راهور قزوین از برخورد جدی و قانونی با راکبان زن موتورسیکلت به دلیل فقدان گواهی نامه در شهر خبر داد.

سرهنگ علی آسیایی رییس پلیس راهور قزوین گفت: راکبان زن موتورسیکلت به دلیل نداشتن گواهی نامه حق تردد و عبور و مرور در سطح شهر را ندارند و هرگونه موتورسواری برای این افراد غیرقانونی بوده و پلیس با جدیت برخورد خواهد کرد.

به گفته این مسئول، طبق تبصره ماده ۲۰ قانون راهنمایی و رانندگی مرجع صدور گواهینامه موتور سیکلت برای مردان تعیین شده و به استناد همین تبصره هرگونه صدور این گواهینامه برای بانوان ممنوع است.

وی اضافه کرد: در صورت وقوع هرگونه سوانح و تصادف در شرایطی که یک طرف به راکب زن موتورسیکلت مربوط شود، مشکلات حقوقی بسیاری را ایجاد خواهد کرد که می‌تواند برای مقصر و خسارت دیده عواقب و تبعات قانونی ایجاد کند.

سرهنگ آسیایی با بیان اینکه در شهر قزوین با ۹۰ درصد راکبان زن موتورسیکلت برخورد شده است، ادامه داد: به تمامی نیرو‌های پلیس راهور و حتی عوامل انتظامی ابلاغ کردیم که در صورت مشاهده هرگونه موتورسیکلت با راکب زن سریعا مراتب توقیف موتورسیکلت را در دستور کار قرار دهند.

رییس پلیس راهور قزوین بیان کرد: پلیس در برخورد با موتورسیکلت‌های با راکبان زن در شهر قزوین اهتمام ویژه داشته و هیچ گونه اغماضی ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.