سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های تردد در مسیر‌های مراسم جاماندگان اربعین در جنوب تهران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت ۲۴ شنبه محدودیت توقف و از ساعت ۴:۳۰ یکشنبه محدودیت تردد در مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین اعمال شده است.

 

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی از هماهنگی ترافیکی با دستگاه‌های برگزار کننده مراسم دلدادگان حسینی در ری و نیز اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز اربعین حسینی خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی در شهرری از ساعت ۲۴ شنبه سوم شهریور ماه تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه چهارم شهریور اعمال خواهد شد.

وی گفت: از ساعت ۲۴ شنبه سوم شهریور محدودیت توقف از میدان امام حسین (ع) تا میدان حرم و معابر پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اعمال می‌شود و هیچ وسیله‌ای در این مدت در مسیر مراسم دلدادگان حسینی اجازه توقف نخواهد داشت و همکاران ما پاکسازی‌های لازم را خواهند داشت.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: از ساعت ۴:۳۰ صبح دوشنبه نیز محدودیت‌های تردد در طول مسیر راهپیمایی و کلیه مسیرهایی که منتهی به مسیرها می‌شود، اعمال خواهد شد و تردد کلیه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت محدود خواهد بود.

وی از شهروندان خواست، در روز اجرای مراسم از تردد با وسایل نقلیه در مسیرهای راهپیمایی خودداری کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

منبع: مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.