سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری: من با بیرانوند زندگی کردم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من و بیرانوند با هم زندگی کردیم و بزرگ شدیم و دوست داشتم سالیان سال در کنار هم باشیم، اما نشد.

وحید امیری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی برابر تیم تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: امروز جو فوق العاده‌ای بود و امیدوارم همه ورزشگاه‌های ما به خصوص اینکه این سعادت نصیب ما بشود که هر چه زودتر در کنار هواداران خود بازی هایمان را برگزار کنیم. بازی سختی بود به خصوص زمانی که یک بر هیچ عقب افتادیم و طبیعی بود که یک مقدار بی محابا به جلو بیاییم و یکسری موقعیت به تیم خوب تراکتور دادیم. البته خدا را شکر در روزی که می‌توانست اتفاق بدتری بیفتد با اینکه ۱۰ نفره بودیم یک امتیاز گرفتیم و با امتیاز به تهران برمی گردیم.  

او درباره اینکه به نظر می‌رسد بدن  بازیکنان پرسپولیس هنوز سنگین است و از جو بدنسازی خارج نشده اند، گفت: قطعا همین طور است به خصوص تیم ما که تمرینات پرفشاری پشت سر گذاشته است. همچنین  هنوز هم این تمرینات ادامه دارد و قطعا با شرایط تمرینی عادت کنیم به طور حتم می‌توانیم بازی‌های باکیفیت تری را ارائه بدهیم.  

امیری درباره اینکه برای او سخت نیست که در پست دفاع چپ بازی کند، گفت: این نظر و لطف دوستان است که همیشه درباره دفاع چپ صحبت می‌کنند. واقعا من کسی بودم که برای میلاد محمدی هم  پست خوشامدگویی گذاشتم و به او گفتم که خیلی خوش آمده است. این بحث‌ها نیست و اینجا باشگاهی هست که اول از همه باید با قلبت بازی کنی و فرقی ندارد و در هر پستی که بازی می‌کنم سعی می‌کنم تلاش خود را به کار بگیرم و همیشه عذرخواهی کردم که نتوانستم آنچه ایده آل هواداران است به نمایش بگذارم. البته وجدانم راحت است که می‌دانم تمام تلاش خود را کردم و امروز هم از آن روز‌هایی بود که همه چیز به کمک هموطنانم خوب  بود. حالا یک مقدار برنامه تراکتور روی ما بود و از جناح چپ خیلی فشار آوردند، اما خدا را شکر توانستیم نتیجه مساوی بگیریم.  

او درباره اینکه حسش از بازی مقابل علیرضا بیرانوند چه بود، گفت: دیگر فوتبال است. ما با هم زندگی کردیم و بزرگ شدیم. آن موقع که علی ۲۱ ساله بود و من ۲۳ ساله بودم کنار یکدیگر بودیم. هنوز به تیم ملی نرسیده بودیم و اینها خاطراتی بود که دوست داشتم سالیان سال کنار هم باشیم، اما فوتبال است. من گفتم هر کسی که برای پرسپولیس بازی می‌کند قدردانش باشیم و تشکر کنیم، چون زحمت کشیده است. در این ۱۰ سال اخیر نمی‌شود به کسی خرده بگیریم. به نظرم آن قدر پرسپولیس خوب بوده که باید همیشه قدردان باشیم.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.