سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار کشته شدن زائران پاکستانی را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیامی مشترک، کشته و مجروح شدن زائران پاکستانی عازم مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) در استان یزد را تسلیت گفتند.

در پیام آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: حادثه تصادف تاسف‌بار اخیر برای اتوبوس حامل زوار پاکستانیِ عازم مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) در استان یزد و جان باختن و جراحت تعدادی از برادران و خواهران پاکستانی، برای امت اسلامی به ویژه مردم دو کشور دوست و همسایه ایران و پاکستان، موجب ناراحتی و اندوه شد.

این پیام می‌افزاید: به طور حتم تحمل غم و اندوه ناشی از این حادثه دردناک، جز با همدردی، همراهی و یاری مسوولان و مردم دو کشور مقدور نخواهد بود؛ بنابراین بر خود لازم می‌دانیم با عنایت به حسن همجواری سیستان و بلوچستان با کشور پاکستان و در موسم شکوهمند اربعین که همه محبین ائمه اطهار (ع) ذیل پرچم امام حسین (ع) گرد هم می‌آیند، آمادگی مردم و مسوولان سیستان و بلوچستان را برای همیاری همه‌جانبه برای کاهش آلام ناشی از این حادثه دردناک اعلام کنیم.

اینجانبان به نمایندگی از مردم شریف سیستان و بلوچستان ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده‌های داغدار این حادثه و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین؛ غفران الهی برای جان باختگان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت داریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.