سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین بسته توسعه سیستان و بلوچستان با ۱۵۰ همت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۷۶۸ طرح در بخش‌های مختلف با اعتبار ۱۴۰ هزار میلیارد ریال گرامیداشت هفته دولت امسال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد

منصور ببیجار گفت : با راه اندازی این طرح‌ها زمینه اشتغال بیش از ۶۰ هزار نفر در استان فراهم می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین در این ایام عملیات اجرایی ۲۷۲ طرح عمرانی در سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان به کارگاه سازندگی تبدیل شده است، گفت: هم اینک بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ طرح در استان در دست اجراست که برای تکمیل آنها بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی تاکید کرد: در سال‌های اخیر بر اتمام طرح‌های نیمه تمام در سیستان و بلوچستان اهتمام جدی شده بطوریکه در حال حاضر بیش از ۱۰۰ طرح با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد وجود دارد که تلاش می‌شود در نیمه نخست

سالجاری به اتمام برسد. بیجار تصریح کرد: هم اینک بسته‌ای با عنوان سند جامع پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان در قالب ۷۵ طرح کلان و مهم با اعتبار ۱۵۰همت تنظیم شده و در دستور تامین اعتبار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس خروجی اطلاعات این سند به منظور ارتقای شاخص‌های توسعه در سیستان و بلوچستان شاخص‌های مهمی نظیر راه، آب، انرژی و عمران شهری و روستایی که پیشران‌های توسعه استان را رقم می‌زند به صورت جدی تقویت می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ساخت و تکمیل بزرگراه و راه اصلی بطول بیش از ۴۱۹ کیلومتر، ساخت یک‌هزار و ۱۴ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ایمن سازی و روکش آسفالت یک‌هزار و ۸۵۰ کیلمتر راه روستایی، آغاز ساخت ۱۳ پل بزرگ، بهره برداری از راه آهن زاهدان- حاش بطول ۱۵۵ کیلومتر، اجرای ۹۸ طرح عمرانی در حوزه حمل و نقل هوایی با اعتبار ۷۶۰ میلیارد ریال و افزایش تعداد پرواز‌ها به استان از مهمترین اقدامات حوزه عمرانی در سال‌های اخیر در استان بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.