سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰۰ دستگاه اتوبوس زائران اربعین را در مرز خسروی و منذریه جابجا می‌کنند

رییس کمیته حمل و نقل زائران اربعین در مرز خسروی از استقرار و بکارگیری ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین در مرز خسروی و منذریه خبر داد.

رضا دوستی گفت: از مجموع اتوبوس هایی که برای جابجایی زائران در مرز مستقر شده اند ۱۷۰ دستگاه در مرز خسروی و ۱۳۰ دستگاه نیز در منذریه عراق فعالیت دارند که از ابتدای اربعین تاکنون این اتوبوس ها به صورت شبانه روزی و در سه نوبت کاری در خدمت زائران هستند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ دستگاه اتوبوس از شهر کرج و ۳۰ دستگاه اتوبوس از همدان به عنوان معین ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه در مرز خسروی مستقر شده اند، اظهار کرد: اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی در پارکینگ های قصرشیرین و برکت در مرز خسروی کار جابجایی زوار را تا مقصد پایانه مرز خسروی عهده دار هستند.

رییس کمیته حمل و نقل زائران اربعین در مرز خسروی گفت: همچنین ۱۵۰ دستگاه تاکسی از شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب نیز به منظور جابجایی زائران فعالیت دارند.

وی ادامه داد: به منظور آگاهی زائران نرخ های مصوب در داخل اتوبوس ها و در پارکینگ ها نصب و در معرض دید عموم قرار گرفته و ۴۰ بازرس نیز به صورت سیار در قالب هفت تیم به صورت شبانه روزی خدمت می کنند.

دوستی با اشاره به زیرساخت های مناسب مرز خسروی و وجود خودرو به اندازه کافی برای جابجایی و انتقال زائران، ادامه داد: تا پایان اربعین و بازگشت زائران خدمات کمیته حمل و نقل در مرز خسروی ادامه دارد.

برچسب ها: اربعین ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.