سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵۰ هزار مترمربع از معابر سنقر تا پایان فصل عمرانی آسفالت می‌شود

شهردار سنقر با اعلام اینکه تا پایان فصل عمرانی سال جاری، ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر سطح شهر آسفالت و روکش خواهد شد، گفت: این عملیات با استفاده از قرارداد‌های منعقد شده و فعالیت سه گروه کاری ماشین‌آلات حمل و پخش آسفالت در حال انجام است.

محمدابراهیم بشیری» روز پنجشنبه به ایرنا توضیح داد که تاکنون ۷۰ هزار متر مربع از معابر شهر سنقر آسفالت شده و این روند با هدف بهبود وضعیت معابر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: ۱۰ هزار تن آسفالت با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری شهرداری توسط کارخانه آسفالت این نهاد تأمین شده است. همچنین، با برگزاری مناقصه عمومی، قراردادی برای تهیه، حمل و پخش ۲۵ هزار تن آسفالت به ارزش بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال با بخش خصوصی منعقد شده است که ۱۴۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات اربعین و ۳۹۰ میلیارد ریال دیگر از اعتبارات جاری شهرداری تأمین می‌شود.

شهردار سنقر در ادامه گفت: اکنون سه گروه کاری ماشین‌آلات آسفالت‌کاری در سطح شهر مشغول به فعالیت است و تا کنون ۱۰ هزار تن روکش آسفالت در معابر اصلی شهر انجام شده است.

به گفته او با ادامه فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده و قرارداد‌های منعقد شده، پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل عمرانی، در مجموع ۳۵ هزار تن آسفالت مصرف و نزدیک به ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر شهر روکش و آسفالت شود.

بشیری افزود: این عملیات گسترده در راستای بهبود زیرساخت‌های شهری و رفاه حال شهروندان صورت گرفته و شهرداری سنقر تأکید دارد که این پروژه‌ها با نظارت دقیق و با کیفیت مطلوب به اتمام خواهند رسید.

برچسب ها: آسفالت کشی ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.