سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی در شهر قزوین اعلام شد

رییس پلیس راهور قزوین از محدودیت‌های ترافیکی شهر در روز برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) خبر داد.

سرهنگ علی آسیایی رییس پلیس راهور قزوین ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: تمهیدات ترافیکی برای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در شهر قزوین با هدف آگاهی رانندگان تدوین و به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی در خصوص مسیر راهپیمایی و محدودیت‌های ایجاد شده اضافه کرد: راهپیمایی روز اربعین از میدان میرعماد، خیابان نادری، میدان آزادی، خیابان پیغمبریه، خیابان شهدا تا امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد و پارک و عبور خودرو از تمامی ورودی‌های کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این مسیر در هر ۲ ضلع شرقی و غربی مسدود و محدودیت کامل اعمال می‌شود.

سرهنگ آسیایی ادامه داد: راهپیمایی در مرکز استان از ساعت ۹ صبح و در مسیر منتهی به مراسم راهپیمایی اجرا شده و از تردد وسایل نقلیه در این مسیر‌ها جلوگیری به عمل می‌آید، همچنین خودرو‌های پارک شده با استفاده از جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین بیان کرد: تردد وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت‌ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع است و ماموران راهنمایی و رانندگی با موتورسیکلت سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین از شهروندان درخواست کرد تا برای حضور در مراسم راهپیمایی روز اربعین از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و پلیس را در تامین نظم و امنیت ترافیکی مراسم یاری دهند.

برچسب ها: پلیس راهور ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.