سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب۱۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان همدان

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان همدان گفت: ۱۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز با هدف اجرای قانون حفظ کاربری اراضی و باغی در زمین های کشاورزی شهرستان همدان تخریب و آزادسازی شد.

فرهنگ زمانی افزود: این ساخت ‌و سازهای غیرمجاز به مساحت تقریبی یک هزارو ۲۷۸ مترمربع بنا، یک هزار و ۷۶۱ متر به طول دیوارکشی، ۴۸۰ مترمربع محوطه سازی، ۱۵۰ مترمربع فنس کشی و پایه فنس و ۴۰۰ متر مربع بتن ریزی در اراضی زراعی روستاهای شورین، رباط شورین و چشین شهرستان همدان قرار داشت.

وی ادامه داد: این ساخت و سازهای غیرمجاز در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها (تبصره ۲ ماده ۱۰ و حکم ماده ۳) در اراضی کشاورزی به مساحت تقریبی ۱.۲ هکتار و به ارزش حدود ۲۴۰ میلیارد ریال تخریب شد.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان همدان تاکید کرد: این عملیات قلع و قمع با دستور مقام قضایی و با حضور نماینده دادستان و همکاری شهرداری، نیروی انتظامی و همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان همدان انجام شد.

وی گفت: شهروندان باید پیش از خرید هرگونه باغ به ویژه باغ هایی با ساخت جدید مجوز تغییر کاربری را از فروشنده درخواست کنند.

زمانی اظهار کرد: برخی افراد فریب وعده های دلالان را می خورند و با صرف هزینه های بالا اقدام به خرید باغ های تزئینی که به صورت غیرمجاز نیز در آنها ساخت و ساز شده است، می کنند و همین مساله باعث از دست دادن پول خود و همچنین تخریب اراضی کشاورزی مرغوب و محیط زیست می شود.

برچسب ها: جهاد کشاورزی ، تخریب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.