سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاپ ۵۴ مقاله هیات علمی مجتمع آموزش‌عالی اسفراین در مجلات علمی

رییس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت: ۵۴ مقاله اعضای هیات علمی این مجتمع آموزش عالی در یک سال اخیر در مجلات علمی معتبر بین‌المللی منتشر شده است.

 محمد حاتمی گفت:: این مقالات در مجلات بین المللی آی. اس. آی (ISI) و هم در مجلات پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به چاپ رسیده است.

او گفت : رشد تعداد مقالات منتشر شده اعضای هیات علمی این مجتمع آموزش عالی، نتیجه فعالیت‌های هدفمند حوزه پژوهش همچون بالابردن بودجه‌های پژوهشی است.

کسب رتبه یازده مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین

رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت: مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در بین دانشگاه‌های صنعتی کشور در رتبه ISC رتبه ۱۱ را کسب کرد.

او  گفت: ساختمان آموزشی شهید فخری زاده مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین با ۲۵۰۰ متر مربع زیر بنا با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار است..

حاتمی با اعلام اینکه بخشی از هزینه‌های این مجتمع آموزشی توسط خیرین شهرستان بوده از خیرین خواست نسبت تکمیل این طرح مجتمع آموزش عالی را یاری نمایند.

اخذ مجوزدو رشته جدید 

او گفت: ۱۱ رشته تحصیلی کارشناسی و ۵ رشته در کارشناسی ارشد در این دانشگاه وجود دارد که در سال جدید مجوز ۲ رشته جدید کارشناسی برای این دانشگاه اخذ شد.

رییس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت: اساتید این مجتمع آموزش عالی در یکسال گذشته ۱۱ طرح پژوهشی انجام و سه جلد کتاب نیز به چاپ رساندند.

حاتمی از کسب مقام اول معاونت دانشجویی مجتمع آموزش عالی و فنی مهندسی اسفراین در بین دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت : در ارزیابی بعمل آمده در گروه سوم دانشگاه‌های زیر ۳ هزار دانشجو معاونت دانشجویی این مجتمع جز اولین دانشگاه برتر انتخاب شدند.

به گفته او این مجتمع آموزش عالی ۵۰ عضو هیات علمی دارد که از این تعداد هشت نفر دانشیار، ۳۹ نفر استادیار و هشت نفر دارای مرتبه مربی هستند.
مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین هزار و ۶۰۰ دانشجو با ۵۰ هیات علمی دارد،

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.