سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاریس با ۲۵ هزار پلیس به استقبال پارالمپیک می‌رود/ ژاندارم‌ها نگهبان صهیونیست‌ها!

سرپرست وزارت کشور فرانسه از به‌کارگیری بیش از ۲۵ هزار نیروی پلیس و ژاندارم برای حفظ امنیت رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس خبر داد.

 ژرالد دارمانین، سرپرست وزارت کشور فرانسه می‌گوید دولت این کشور با اعزام ۲۵ هزار نیروی پلیس و ژاندارم، امنیت بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ را تامین خواهد کرد. این بازی‌ها از ۲۸ آگوست تا هشتم سپتامبر (هفتم تا هجدهم شهریور) در پایتخت فرانسه برگزار خواهد شد.

به گفته دارمانین، نیرو‌های خارجی از کشور‌هایی همچون شیلی، فنلاند، قطر و اسپانیا، پلیس فرانسه را در این امر یاری خواهند کرد. همچنین براساس اعلام دارمانین، برای مراسم افتتاحیه که چهارشنبه هفته آینده در شانزه‌لیزه برگزار می‌شود، عملیات‌های امنیتی با مشارکت حدود ۱۵ هزار نیرو در دستور کار خواهد بود.

هراس از تهدید‌های امنیتی علیه کاروان رژیم صهیونیستی که در بازی‌های المپیک نیز وجود داشت، درباره کاروان پارالمپیک تل‌آویو نیز صادق است و همچون ماه گذشته، کاروان صهیونیست‌ها از حفاظت ۲۴ ساعته برخوردار خواهد بود.

جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه در اکتبر پارسال، واکنش مردم سراسر جهان را به همراه داشته و تظاهرات اعتراضی در محکوم کردن نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه به طور گسترده برگزار شده و می‌شود. با این حال، پاریس بدون توجه به درخواست‌های بین‌المللی، از کاروان المپیک رژیم صهیونیستی میزبانی کرد و در پارالمپیک نیز رویه قبلی را پیش گرفته است! این حفاظت ۲۴ ساعته نه‌تن‌ها در هنگام رفت‌وآمد ورزشکاران رژیم صهیونیستی بلکه در دهکده پارالمپیک نیز برقرار خواهد بود.

دولت فرانسه برای المپیک پاریس نیز از ۴۵ هزار نیروی امنیتی استفاده کرد. در مراسم افتتاحیه بزرگ و پرزرق‌وبرق این رویداد نیز که روی رود «سِن» برگزار شد، حدود ۲ هزار نیرو مستقر شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.