سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۹۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط مرزداران این استان کشف شده است.

سردار رضا شجاعی اظهار کرد: در این مرحله از طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعداد ۲ هزار و ۶۵ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز در یک هفته شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: مرزداران مستقر در سرتاسر مرزهای سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی موفق شدند در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن توقیف ۳۲ دستگاه انواع وسیله و دستگیری ۱۷ نفر در این رابطه، مقدار ۹۳ هزار و ۱۴۰ لیتر فرآورده‌های سوختی، تعداد چهار میلیون و ۵۱۹ هزار و ۴۵۹ عدد انواع دارو، تعداد ۷۹۹ عدد انواع قوطی مشروبات الکی، تعداد ۵۳۶ قطعه انواع لوازم یدکی، تعداد سه تن و ۵۴۵ کیلوگرم آرد، تعداد ۶ هزار و ۲۴۰ عدد انواع قوطی نوشیدنی، مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن خوراکی، تعداد ۱۳۰ عدد پرنده‌های زینتی (طوطی) و پنج قلاده میمون را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله‌های قاچاق ۱۹۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی، مجموعه مرزبانی سیستان و بلوچستان تمام تلاش خود را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب شرق کشور به کار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.