سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی وزارت امور خارجه:

در روز جهانی مساجد، تعرضات مکرر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم می‌کنیم

کنعانی گفت: در روز جهانی مساجد، تعرضات مکرر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و همچنین استمرار نسل‌کشی وحشیانه مردم مظلوم فلسطین را شدیدا محکوم می‌کنیم.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (تویتر سابق) نوشت: ۲۱ آگوست سالگرد جنایت صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن مسجدالاقصی، قبله‌گاه اول مسلمانان جهان است. این روز به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران از سوی سازمان همکاری اسلامی به نام ‎روز جهانی مساجد نام گرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: در روز جهانی مساجد، تعرضات مکرر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و همچنین استمرار نسل‌کُشی وحشیانه مردم مظلوم فلسطین و تخریب و ویرانی‌های گسترده و هولناک صهیونیست‌ها در نوار غزه را شدیدا محکوم می‌کنیم و بار دیگر جهانیان را به اقدامات عملی، فوری و موثر در برابر این رژیم آپارتاید فرا می‌خوانیم. 

کنعانی بیان داشت: صهیونیست‌ها طی ده ماه گذشته علاوه بر قتل عام بیش از چهل هزار شهروند فلسطینی از جمله هزاران نوزاد و کودک و زن در نوار ‎غزه و کرانه غربی، دست به تخریب و ویرانی گسترده مساجد و کلیسا‌ها زده‌اند و دشمنی آشکار خود با مقدّسات ادیان سماوی و آموزه‌های الهی آنها را به همه جهانیان نشان داده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.