سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع) در سمنان فراخوان داد

دبیرکل سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) از برگزاری «سومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع)» به میزبانی سمنان و با رویکرد پویش تولید محتوای حسینی و کنشگری عاشورایی خبر داد.

فلاح  گفت: سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین‌(ع) در صدد است داغ مصیبت شهادت حضرت عشق را در فضای مجازی به وسعت جهان به اشتراک گذارد و ندای « ثَبِّتْ لِی قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ و اصحاب الحُسین» را به جریانی همگانی تبدیل کند.

وی افزود: سوگواره ملت امام حسین(ع) برآمده از سه «سوگواره حسینی اشراق»، «بوی سیب» و «مهر محرم» است که در طول سالیان گذشته در بستر فضای مجازی برگزار می‌شده است.

وی ادامه داد: این سه سوگواره با هدف هم‌افزایی، تخصصی‌سازی و تمرکز بر اهداف مشترک در طی سال، تحت عنوان سوگواره «ملت امام حسین علیه السلام» فعالیت جدید خود را طی ۲ سال اخیر آغاز کرد.

این مسوول گفت: با همکاری این سوگواره های حسینی که در سطح ملی برگزار می شدند، تلاش شد با هدف هم‌افزایی، تخصصی‌سازی و تمرکز بر اهداف مشترک در طی سال ، ستاد سوگواره های حسینی تشکیل شود که بر اساس مصوبات شورای راهبری سوگواره ها، دبیرخانه ستاد در دوره اول بر عهده «سوگواره بوی سیب و رادیو معارف»، دوره دوم بر عهده «سوگواره اشراق و دفتر تبلیغات اسلامی» در آستانه اربعین حسینی فراخوان سومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین (ع) منتشر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.