سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان راه موبایل‌قاپ در هفت چنار

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ سابقه‌دار در هفت چنار خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا محمدی، سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ماموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در حال گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی بودند که فردی که به صورت پیاده درحال زاغ زنی شهروندان به قصد سرقت تلفن همراه آنها بود را مشاهده کردند و به صورت نامحسوس او را زیر نظر گرفتند.

وی گفت: متهم با رویت ماموران، تغییر جهت داده و قصد فرار داشت که ماموران کلانتری سریعا وارد عمل شده و نبست به دستگیری متهم اقدام کردند و در یک تعقیب و گریز کوتاه موفق شدند متهم را زمین‌گیر و دستگیر کنند.

 این مقام انتظامی افزود: در بازرسی اولیه از متهم یک دستگاه تلفن همراه که به تازگی سرقت نموده بود کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: متهم از افراد سابقه‌دار بوده و به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرده است؛ همچنین شناسایی شکات در دستور کار پلیس قرار دارد و در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

همچنین سرهنگ محمدی به شهروندان توصیه نمود: در معابر و مکان‌های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری استفاده کرده و همچنین در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.