سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر سابقه‌دار در محدوده خیابان ۱۷ شهریور خبر داد.

سرهنگ رسول بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌به دنبال وقوع یک فقره زورگیری به وسیله سلاح سرد و سرقت تلفن همراه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، شناسایی و دستگیری متهم در دستورکار تیم عملیاتی کلانتری ۱۱۰ شهدا قرار گرفت و آنان پس از اعزام به محل وقوع حادثه و بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته و بررسی‌های میدانی مشخصات ظاهری متهم را مورد شناسایی قرار دادند. 

وی با بیان اینکه مشخصات متهم در اختیار واحد‌های گشت قرار گرفت، گفت: ماموران درحین اجرای طرح مبارزه با قاپ زنی و زورگیری در سطح حوزه استحفاظی بودند که متهم را با یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی در حال زاغ زنی شهروندان رویت کردند. این فرد بلافاصله با مشاهده ماموران متواری شد و پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز زمین‌گیر و دستگیر شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی گفت: ماموران در جریان بازرسی از متهم تعداد یک قبضه سلاح سرد و یک عدد تلفن همراه مسروقه را که به تازگی سرقت شده بود کشف و ضبط کردند. متهم نیز پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر زورگیری و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد که تاکنون دو نفر از مالباختگان متهم را شناسایی کرده‌اند.

بهرامی از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت که متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد و تحقیقات تکمیلی نیز در این خصوص درحال انجام است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار