سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق سابقه‌دار موتورسیکلت روانه زندان شد

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه‌دار موتورسیکلت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف گردید.

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: با اعلام وقوع سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در حوزه کلانتری ۱۴۲ کن، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری با بررسی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی هویت متهم شده و با بکارگیری شیوه‌های نوین پلیسی مخفیگاه وی را شناسایی کردند. ماموران پس از اخذ دستور قضایی به محل مخفیگاه متهم اعزام شده و طی یک عملیات ضربتی، متهم را در مخفیگاه خود دستگیر نموده و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز از مخفیگاه سارق کشف گردید.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم به کلانتری منتقل شده و به جرم خود مبنی بر سرقت موتور سیکلت و هشت فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

همچنین سرهنگ محمد افشار در پایان به شهروندان توصیه نمود: موتور سیکلت خود را در مکان‌هایی که مجهز به دوربین مداربسته می‌باشند پارک نموده و از قفل‌های مخصوص جهت بالا بردن امنیت موتورسیکلت خود استفاده کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.