سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیئت ورزش‌های همگانی کرمان بر سکوی نخست کشور

مدیرکل ورزش کرمان گفت: در جدیدترین ارزیابی صورت گرفته از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی، کرمان هم در گروه خود و هم در ارزیابی کل کشور رتبه نخست را به دست آورده است.

میثم پاریزی در آیین افتتاحیه طرح ملی ورزش و مردم که با حضور مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در محل سالن بسکتبال نصراللهی کرمان برگزار شد، ایام سوگواری ماه صفر و پیشاپیش اربعین حسینی را تسلیت گفت و ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده در این مراسم، خطاب به خانواده ورزش‌های همگانی مجموعه شهرستان و استان کرمان گفت: استمرار فعالیت شما در حوزه ورزش همگانی و در توسعه فعالیت همگانی، امروز استان کرمان در این بخش شاخص شده است.

وی افزود: در جدیدترین ارزیابی صورت گرفته از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی، استان کرمان هم در گروه خود و هم در ارزیابی کل کشور رتبه نخست را به دست آورده است که این درخشش را تبریک می‌گوییم.

پاریزی تصریح کرد: این برایند عملکرد نشان از زحمت، تلاش و فعالیت شما عزیزان است که هنوز جا دارد استان با توجه به ظرفیت‌ها و گستردگی جمعیتی که مخصوصاً در شهر کرمان دارد، بتواند فعالیت‌های بدنی را بیش از این، در بین خانواده‌ها توسعه دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: آن چیزی که ملاک این طرح است، این است اماکن ورزشی بتوانند به شکل آسان و ارزان در اختیار اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده‌ها قرار گیرد. 

پاریزی بیان داشت: ما هنوز به لحاظ آمار کمی، چه در کشور، چه در استان‌های مختلف و چه استان کرمان، هنوز ظرفیت خیلی خوبی نداریم، اما می‌خواهیم این عمل به عنوان یک فرهنگ، یک اقدام روزمره و روزانه در یک گستردگی مناسبت در سطح استان بتواند به یک کار روزمره تبدیل شود که این هدف گذاریش در قالب این طرح است.

وی افزود: این طرح هم گستردگی فعالیت‌های آموزشی را در ساختار کار هیئت می‌خواهد و هم اعتقاد شما را برای حضورتان و برای تبلیغ این کار که بتواند یک زمینه سازی فرهنگی و یک کار تبلیغی و رسانه‌ای را به صورت چهره به چهره ایجادکند.

پاریزی با اشاره به جمعیت حاضر در آیین افتتاحیه تصریح کرد: اکنون جمعیت مربیان بانوان غالب است و امیدواریم با استمرار این حرکت، این ظرفیت در بین مادارن استان کرمان اینقدر تقویت شود که خودشان بتوانند زمینه ساز یک فضای شاد و پراز انرژی در خانواده هایشان باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: انتظار دارم در سایه یک تعامل، دوستی و همکاری بتوانیم زمینه ساز حضور مردم استانمان در فعالیت‌های ورزشی روزمره در قالب این طرح باشیم. 

پاریزی افزود: ظرفیت‌ها در ورزش استان متفاوت است، اما یکی از ملاک‌های توسعه، توسعه متوازن است که بخشی از توسعه متوازن به واسطه توسعه ورزش همگانی در استان رقم می‌خورد که ماحصل آن توسعه ورزش قهرمانی استان خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.