مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش گفت: به دنبال تحقق آموزش و تربیت بدنی رایگان در کشور هستیم و با اجرای طرح ورزش و مردم زمینه‌های ایجاد آن را رقم زده ایم.

علیرضا کلانتری مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاحیه طرح ملی ورزش و مردم که با حضور پاریزی مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، روسای و اعضای هیئات ورزش‌های همگانی استان و شهرستان کرمان و مربیان و ورزشکاران ورزش‌های صبحگاهی و عصرگاهی در محل سالن بسکتبال نصراللهی کرمان برگزار شد، گفت: برای عرض تشکر و خدا قوت بابت اقدامات خوبی که برای توسعه ورزش به ویژه توسعه ورزش همگانی در استان کرمان اتفاق افتاده است، حضورتان رسیدیم.

وی به طرح ملی ورزش و مردم اشاره کرد و افزود: طرحی که ما در خدمتتان هستیم، عملیاتی کردن اصل سه قانون اساسی و در واقع یک مطالبه مردمی است.

کلانتری تصریح کرد: ما به دنبال تحقق آموزش و تربیت بدنی رایگان در سطح کشور هستیم و با اجرای این طرح زمینه‌های ایجاد آن را رقم زده ایم.

وی ابراز امیدواری کرد، بتوانیم این طرح را به جمع بندی برسانیم تا این اتفاق خوب خلق شود.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان خطاب به خانواده ورزش‌های همگانی مجموعه شهرستان و استان کرمان گفت: مجری این طرح شما هستید و ما فقط نقش حامی را داریم و همکاران ما در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان حامی شما هستند.

کلانتری افزود: عنوان طرح ورزش و مردم است و هیچ جا اسمی از دولت و حاکمیت نیست و در حقیقت ورزش برای مردم است.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم این مردم هستند که می‌توانند ورزش را در کشور همگانی کنند، به شرطی که ما تصدی گری نکنیم، دخالت در اجرا نداشته باشیم و کار را واگذار کنیم.

کلانتری بیان داشت: وظیفه ما خدمت به شماست و وظیفه شما ورزش کردن است، لذا امیدواریم هر دو در انجام وظایفمان موفق باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار