سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر فروشگاه‌های اینترنتی افزایش می‌یابد

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با اجرای سامانه‌هایی چون اینماد نظارت هر چه بهتر روی فروشگاه‌های اینترنتی افزایش می‌یابد.

رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران در یک برنامه رادیویی گفت: با توجه به تغییر روش خرید و فروش و مشتریانی كه نیازمند تهیه كالا و خدمات می باشند خدمات فروش اینترنتی از طریق فروشگاه های مجازی و حقیقی در دوران کرونا شکل گرفت .

او افزود: به طور کلی در جهت روند بهتر شدن حوزه خرید اتاق اصناف و كمیسیون نظارت، تكالیفی برای اتحادیه‌های تولیدكنندگان و توزیع كنندگان و خدمات فنی برای نظارت كامل روی روند فروش اینترنتی محصولات تعیین شده به طوری که نظارت روی فروشگاه هایی اینترنتی افزایش می‌یابد.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: برای نظارت روی قیمت كالا و بازرسی و شكایت، اینماد به صورت قانونی تعریف شده و تمام واحدهای صنفی می توانند اینماد را دریافت كنند. همچنین یكی از اقدامات دولت گذشته تسهیل صدور مجوزها بود که به خوبی انجام و اجرایی شد.

او اظهار كرد: تمامی شغل هایی كه در كشور فعالیت دارند دارای كد ثبت شده جهانی آیسیك هستند. این كد برای تمام مشاغلی است كه در حوزه های مختلف ارائه خدمت می دهند. همشهریان و هموطنان ما باید روی مجوز و پروانه كسب واحد صنفی تمركز داشته باشند تا بتوانند بعدا نسبت به حقوق خود ادعا داشته باشند.

خبرنگار: رضا زارع 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.