سیاح گفت: بستن درها برای ورود افراد به دنیای تجارت الکترونیک اشتباه است اگر اینماد باعث نگرانی در بخش خصوصی شده باید فکری برای این امر در نظر گرفته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیاح سرپرست مرکز ملی مطالعات و پایش بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: درهای ورود به کسب و کارها باید باز باشد و حکمرانی باید به صورتی باشد که خلافکارها را در حوزه تجارت الکترونیک تشخیص دهیم.

او ادامه داد: بستن درها برای ورود افراد به دنیای تجارت الکترونیک عملی اشتباهی است اگر اینماد باعث نگرانی در بخش خصوصی شده باید فکری برای این امر در نظر گرفته شود و وزارت صمت باید خواسته بخش خصوصی را اجرا کند.

سرپرست مرکز ملی مطالعات و پایش بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصادگفت: بخش خصوصی خود علاقه مند به  حذف خلافکار ها از حوزه تجارت است. اینماد مجوز کسب و کار نیست و بخش خصوصی باید خود نماد اعتباری ارائه دهد و باز شدن پای حکومت در بخش خصوصی مخالف اصل ۴۴ قاون اساسی است.

در ادامه دبیر انجمن فروشگاهی های اینترنتی تهران گفت: احراز هویت به وسیله بانک و احراز صلاحیت با نهاد است در این شرایط چرایی وجود اینماد بیشتر احساس می شود.

او ادامه داد: با وجود احراز هویت بانک ها اینماد زیر سوال می‌رود. ترکیه بدون مرکز توسعه تجارت جهانی ۸.۸ تجارت الکترونیک دارد اما این میزان برای ایران ۳‌.۳ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار