سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت بیش از یک میلیارد ریالی خیرین زنجانی در پویش مرهم زائر هلال احمر

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: ۱۸۰ قلم دارو به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با هدف تامین بخشی از نیازهای دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی مراسم اربعین حسینی در قالب پویش مرهم زائر سه، جمع آوری و اهدا شد.

حکمت‌اله هاشمی گفت: پویش ملی "مرهم زائر" با هدف تامین بخشی از نیازهای دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی مراسم اربعین حسینی و دیگر طرح های سلامت محور و بشردوستانه جمعیت هلال احمر از محل مشارکت های مردمی، خیرین و حامیان، از ابتدای ماه محرم امسال آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی اظهارداشت: در این پویش با اهدای داروهای سالم با تاریخ مصرف و مازاد بر مصرف خانگی به خانه‌های هلال و شعب جمعیت هلال احمر استان مشارکت غیر نقدی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: بخش قابل توجهی از داروهای اهدایی به جمعیت هلال احمر استان‌ از طریق موکب های خدمات رسان به زائرین اربعین، به کشور عراق ارسال شده است و بخش دیگری از این داروها در دیگر رویدادهای بشردوستانه مانند کاروان‌های سلامت در مناطق محروم و کم‌برخوردار و نیز مراسم های دهه آخر صفر استفاده خواهد شد.

هاشمی یادآوری کرد: داروهای جمع آوری شده در این پویش باید با بسته بندی مناسب و ترجیحا با بسته بندی اولیه کارخانه باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: با توجه به شرایط داروهای اهدایی که مطابق با بخشنامه پویش مرهم زائر سه است، داروهای یخچالی و داروهایی که دارای شرایط نگهداری در دمای ۱۵ تا۲۰ درجه نباشد، داروهای مایع، نیمه جامد، اسپری‌ها و شیاف ها با بسته بندی باز و نیز قرص ها، کپسول ها و پرل ها نباید به صورت فله‌ای و باز باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: عموم خیرین، نیکوکاران و حامیان استان زنجان می‌توانند کمک های نقدی خود به این پویش را از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۰۰۳۱۴۴۵ بانک ملت شعبه دولت به نام نیات خاص جمعیت هلال احمر استان زنجان اهدا و پس از اهدا فیش مربوطه با مشخص کردن نوع نیات خیر به شماره تلفن ۰۹۹۰۱۴۱۷۰۵۸ در ایتا ارسال کنند و یا با مراجعه‌ حضوری به شعب سراسر استان در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.