سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم مطرح کرد؛

اتمام پروژه مسیر‌های دسترسی تقاطع حکیم در قم تا پایان امسال

معاون فنی عمرانی شهرداری قم از اتمام پروژه تکمیل مسیر‌های دسترسی تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید حکیم و پیامبر اعظم (ص) تا پایان امسال خبر داد.

به نقل از شهرداری قم،عباس حلوایی زاده اظهار کرد: تکمیل رمپ‌های تقاطع غیر همسطح محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم (ص) است از جمله پروژه‌های عمرانی مهم و اولویت داری است.

وی افزود: قرارداد دو رمپ در قالب این پیمان با سازمان توسعه عمران منعقد شده که مبلغ اولیه پیمان ۱۳۰ میلیارد در مدت اولیه ۱۲ ماه است.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم ادامه داد: این رمپ‌ها از حرم مطهر به سمت میدان نماز و از میدان نماز تا مسجد مقدس جمکران در دستور کار قرار دارند.

حلوایی‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به بحث‌های ترافیکی اولویت اول رمپ‌های اولیه از سمت حرم به سمت میدان نماز بود که عملیات حفاری و بتن‌ریزی شمع‌ها به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: روز شانزدهم مرداد عملیات بتن‌ریزی عرشه S۵ نیز عملیاتی شد و دوستان در سازمان توسعه عمران عملیات خاک برداری و دیواره‌سازی و عملیات تکمیلی رمپ را در دستور کار دارند تا بتوان تا سه ماه آینده این رمپ زیر بار سطح سرویس برود.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم گفت: این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با تمهیدات اندیشیده شده از جمله تأمین مصالح، بتن و میلگرد‌ها می‌توان مسیر دسترسی از سمت حرم تا میدان نماز تا سه یا چهار ماه آینده و رمپ میدان نماز به سمت مسجد مقدس جمکران نهایتاً تا پایان سال به پایان رساند.

حلوایی‌زاده افزود: همچنین دیواره‌های تزئینی، روشنایی‌ها، قرنیز‌ها و شناژ‌ها نیز باید تکمیل شود تا تمام دسترسی‌های این مسیر به نتیجه برسد و در اختیار مردم قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.