مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم از اختصاص ۵۰ درصد از بودجه سال ۱۴۰۳ سازمان پایانه‌های شهرداری قم به پروژه‌های عمرانی خبر داد.

 زین‌العابدین قراچورلوی،مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم در گفت و گویی اظهار کرد: بودجه سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری قم سال گذشته ۱۶ میلیارد بوده که امسال  به ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی افزود: دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون از بودجه سال گذشته به بخش نگهداری اختصاص داده شده است و ردیفی برای حوزه عمرانی پیش‌بینی نشده بود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم از اختصاص ۵۰ درصد از بودجه امسال به بخش فنی و عمرانی سازمان پایانه‌ها خبر داد و تصریح کرد: کاهش هزینه‌های جاری، افزایش در سرمایه و نگاه به توسعه زیرساختی از عوامل مؤثر در اختصاص بودجه عمرانی بوده است.

قراچورلوی منابع انسانی را از مهمترین قسمت‌های هر مجموعه دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از بخش خصوصی در بخش طراحی و استفاده از نیرو‌های داخلی تأثیر زیادی در پویایی سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری قم داشته است.

وی اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی بر اساس اولویت در پنج مجموعه سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری قم اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم عنوان کرد: از دیگر اقدامات اجرایی در سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری قم تجهیز سالن انتظار، احداث مجتمع کارگاهی در پایانه مرکزی، اجرای پروژه‌های زیرساختی در پایانه مرکزی، پروژه آبرسانی به پایانه خرمشهر، احداث اتاق مادر و کودک و محل بازی کودکان در پایانه مرکزی، اجرای پروژه جدول گذاری، همسطح سازی و بهبود سرویس‌های بهداشتی و رسیدگی به نمازخانه پایانه شهدای ۷۲ تن است.

قراچورلوی گفت: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران و مسافران، به زودی دو واحد کفاشی و پیرایشگاه در پایانه مرکزی افتتاح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار