سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایثارگران نماد صیانت از ایران اسلامی در برابر دشمنان هستند

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به نقش فراموش نشدنی ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس گفت: ایثارگران نماد صیانت از ایران اسلامی در برابر دشمنان هستند.

تراب محمدی در دیدار از جانبازان آسایشگاه فجر تبریز افزود: وقتی از ایثار سخن میگوییم، کسی بالاتر از جانبازان و پزشکان در ذهن متصور نمی‌شود.

وی گفت: زمانی که استکبار جهانی برای نابودی نظام اسلامی اقدام و پس از آن جنگ تحمیلی را آغاز کرد تا به زعم خود انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کند و سلطه خود را ادامه دهد، هدفش این بود که ایران را همچون برخی کشورها، مستعمره خود قرار دهد.

وی تاکید کرد: آنان متوجه نبودند در ایران شیرمردان و شیرزنانی وجود دارند که اجازه نمی‌دهند انقلابشان از بین برود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی خطاب به حاضران گفت: در چنین اوضاع و احوالی شما بزرگواران با شجاعت تمام هشت سال در برابر متجاوزان ایستادگی کردید و اجازه تعدی به خاک کشور عزیزمان را ندادید.

محمدی امنیت را مولفه مهم بالندگی جامعه دانست و ادامه داد: اهمیت این مهم زمانی درک میشود که جایت داعش را درکشور‌های اسلامی تداعی کنیم.

وی گفت: امنیت ایران مثال زدنی است و پشتوانه آن همین جانبازان و ایثارگرانی هستند که با تمام وجود در برابر متجاوزان ایستادگی کردند.

وی افزود: اقتدار امروز کشور در سایه ایثارگران و شهدایی است که سال‌ها از خانواده‌های خود دور ماندند تا امنیت کشور را تامین نمایند.

محمدی با بیان اینکه همه ما مدیون زحمات ایثارگران و جانبازان هستیم گفت: در کنار این پزشکان نیز ایثارگرانه احساس وظیفه می‌کنند تا دین خود را با رسیدگی و مداوای جانبازان و ایثارگران ادا کنند.
 
وی گفت: زمانی ایثارگران احساس وظیفه کرده و از امنیت کشور دفاع کردند و امروز نیز پزشکان ایثارگرانه در کنار آنها قرار گرفته اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.