سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه:

۴۰ درصد از زائران اربعین حسینی به کشور بازگشتند

هادیانفر با اشاره به خروج بیش از ۲ میلیون و ۸۲۶ هزار زائر اربعین حسینی از گذرگاه های کشور گفت: تاکنون ۴۰ درصد از زائران اربعین به کشور بازگشته اند.

سید کمال هادیانفر روز سه شنبه در نشست قرارگاه حمل و نقل جاده ای زوار اربعین در پایانه برکت شهر مهران اظهار کرد: اربعین امسال نسبت به سال های گذشته متفاوت تر است و تردد زوار از مرزها با توجه به زیرساخت های مناسب به صورت روان و آسان و بدون هیچ گره ترافیکی انجام می شود.

وی با اشاره به موج بازگشت زائران اربعین به کشور طی روزهای آینده افزود: رفت زوار به صورت تدریجی انجام می‌گیرد اما برگشت آنها در بازه زمانی کوتاه است .

معاون حمل‌ و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیشترین موج بازگشت زوار از مرز مهران صورت می گیرد، تاکیدکرد: ۵۰ درصد زوار اربعین مرز مهران را برای برگشت به کشور انتخاب می کنند.

هادیانفر بیان کرد: براساس اعلام مسوولان ذی ربط تا ساعت ۱۲ شب گذشته ۲ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۷۰۷ نفر از طرق مرزهای زمینی و هوایی راهی کشور عراق شده اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد تا کنون یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۳۱۵ نفر معادل ۴۰ درصد زوار به کشور بازگشته اند.

معاون حمل‌ و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هم اکنون ۶۰ درصد زوار در عراق هستند ،گفت: بر اساس پیش بینی از روز سه شنبه تا روز جمعه مرحله سوم عزیمت زائران صورت می‌گیرد و از آن به بعد شاهد موج بازگشت زائران با اولویت مهران خواهیم بود.

هادیانفر با اشاره به محدویت جابجایی زائران توسط ناوگان حمل و نقل کشور عراق گفت: زائران مدیریت زمان در برگشت را مدنظر داشته باشند و آن را موکول به روز اربعین نکنند

برچسب ها: اربعین ، زائران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.