استاندار ایلام گفت: خدمات رسانی مطلوب به زوار اربعین حسینی در مهران در حال انجام است.

حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان ایلام گفت: باید بستر‌های لازم را برای تسهیل در خدمات‌رسانی مواکب به زوار فراهم کنیم تا همه زوار که مهمان اباعبدالله‌الحسین (ع) هستند از خدمات متنوع مواکب و زیرساخت‌های ایجاد شده، بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع)، نام و نشان نمی‌شناسد و هر خادمی با هر جایگاهی در این عرصه خدمتگذار است و خدمتگزاری در این عرصه یک موهبت الهی است.

وی با اشاره به بازدید از بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرز مهران، بیان کرد: روز گذشته به اتفاق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیمارستان صحرایی سپاه که در خاورمیانه بی‌بدیل است در مرز مهران افتتاح شد و امروز هم به اتفاق وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز از این بیمارستان بازدید شد.

استاندار ایلام عنوان کرد: طی سه سال، پایانه بزرگ شهید رئیسی (برکت) با ۴۰ هکتار ایجاد شد. این پایانه در ابتدا هیچ‌گونه امکاناتی نداشت، اما با اهتمام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و استان، این پایانه متحول شد و اکنون چندین استراحتگاه بزرگ با تجهیزات سرمایشی، نمازخانه، چندین مجموعه سرویس بهداشتی، سایبان و جن‌فن و مه‌پاش و چندین موکب به میزان مورد نیاز در این پایانه ایجاد شده است.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام یادآورشد: برای تسهیل تردد، تونل شماره (۲) آزادی به طول ۳ هزار و ۳۰۰ متر، تاکنون حدود یک هزار متر آن حفاری شده است.

برچسب ها: اربعین ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.