سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از شش طرح منابع طبیعی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری از شش طرح منابع طبیعی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

اصغر احمدی اظهار داشت: تعداد شش طرح اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به پروژه مرمت و بازسازی بند‌های سنگی ملاتی حوزه پیرغار، افزود: این پروژه در شهرستان فارسان روستای ده چشمه انجام می‌شود که نوعی عملیات آبخیزداری با حجم ۴۲۸ مترمکعب است.

احمدی اعتبار استانی پروژه مرمت و بازسازی بند‌های سنگی ملاتی حوزه پیرغار را ۱۰۰ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: این پروژه اشتغالزایی ۲۱ نفر را ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: پروژه احداث بندخاکی و سنگی ملاتی حوزه نقنه شهرستان بروجن با حجم عملیات ۵۶۰۰ مترمکعب و میزان اعتبار تخصیصی ۱۷ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال پروژه دیگری است که به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدی انجام عملیات مرمت و اصلاح بندخاکی بارده را از دیگر پروژه‌های منابع طبیعی دانست و گفت: این پروژه با حجم عملیات ۱۶ هزار و ۷۷۳ مترمکعب و میزان اعتبار ۴۲ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی احداث بند سنگی ملاتی حوزه آبخیز شهرستان خانمیرزا را پروژه دیگر اداره‌کل منابع طبیعی به مناسبت هفته دولت عنوان کرد و افزود: پروژه آبخیزداری شهرستان خانمیرزا با حجم عملیات ۴۵۳ مترمکعب و اعتبارات ملی ۶ میلیارد و ۱۹۰ میلیارد ریال با میزان اشتغال ایجاد شده ۲۲ نفر به صورت مستقیم به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: عملیات بند خاکی حوزه شهری شهرستان بروجن، با حجم عملیات ۱۱ هزار و ۷۰۰ متر مکعب و مبلغ تخصیصی ۲۴ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال نیز انجام خواهد شد.

وی احداث بند سنگی ملاتی حوزه قلنگان شهرستان شهرکرد را عنوان پروژه دیگر دانست و خاطرنشان کرد: ۶۸۰ مترمکعب حجم پروژه آبخیزداری چالشتر شهرستان شهرکرد است که با اعتبارات ملی ۱۲ میلیارد ریال ۵۰۰ میلیون میلیون ریال انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.