سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد سامانه سرویس مدارس آذربایجان غربی

متقاضیان سرویس مدارس باید در سامانه سپند درخواست خود را ثبت کنند.

 مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از راه اندازی سامانه پایش ناوگان دانش آموزی با عنوان سامانه سپند خبر داد و اظهار کرد: والدینی که درخواست سرویس مدارس را دارند باید تا تاریخ ۱۰ شهریورماه سال جاری در سامانه سپند درخواست خود را ثبت کنند.

علی مطهری افزود: آموزش و پرورش به منظور افزایش امنیت استفاده دانش آموزان از این سرویس ها، اقدام به ایجاد «سامانه پایش ناوگان دانش آموزی» یا به اختصار سامانه سپند نموده است. این سایت خدمات گوناگونی را به دانش آموز، والدین و حتی رانندگان ارائه می‌دهد که برآیند همه آن‌ها موجب افزایش ضریب ایمنی حمل و نقل دانش آموزان می‌باشد.

وی گفت: در سامانه سپند اطلاعات مربوط به رانندگان، خودرو‌ها و مسیر‌های سیروس مدارس به طور کامل ثبت ودر دسترس والدین قرار دارد.

معصوم زاده رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه هم در این باره گفت: ثبت نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس www.irtusepand.ir نسبت به ثبت‌نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند.

 سامانه سپند مدارس یکی از سامانه‌های جدیدی است که در جهت افزایش امنیت دانش آموزان در مسیر رفت و برگشت مدارس و استفاده از سرویس ایجاد شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.