سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خضریان، نماینده مخالف وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی:

چرا باید به یکی از حامیان فتنه ۸۸ به عنوان وزیر رای اعتماد دهیم؟

خضریان، نماینده مخالف وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: دکتر صالحی امیری حتی یک سال هم سابقه حضور در این حوزه را ندارد.

 علی خضریان، نماینده مخالف وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: دکتر صالحی امیری حتی یک سال هم سابقه حضور در این حوزه را ندارد و در کمیسیون‌ها نیز سوال‌های ما را معاونین ایشان جواب می‌دادند. حال سوال آن است آقای دکتر عارف چگونه در کارگروه عنوان می‌کردید که ایشان در چند وزارتخانه نفر اول هم بوده است.

وی افزود:  این وزارتخانه چند مسئله دارد که باید درباره آن صحبت کرد، آقای پزشکیان همه ما به دنبال دولتی ضدفساد هستیم که برای جان مردم ارزش قائل باشند. در سوابق آقای صالحی امیری در خوزستان پرونده‌هایی وجود دارد که نشان از ضدیت با این مسئله است. یکی از سوابق ایشان ریاست اداره‌کل اطلاعات استان خوزستان است. در زمان مدیریت ایشان اتفاقی برای برخی بازداشت‌شدگان افتاد که کار به توبیخ ایشان رسید.

خضریان گفت: موضوع بعدی سابقه آقای صالحی امیری در فتنه ۸۸ است، ایشون نامه‌ای به رهبری نوشتند و شرایط کشور را به شکلی نشان دادند که مطرح کردن مجدد آن غلط است. در همان زمان وزارت اطلاعات نامه‌ای برای ایشان مطرح می‌کنند و ایشان اتهام اقدام علیه امنیت ملی دارد و بر اساس گزارش رسمی حتی حکم بازداشت ایشان هم صادر شده و دستگاه‌های امنیتی باید جواب بدهند که چرا حکم ایشان در آن زمان عملی نشده است.

وی افزود: ایشان از عناصر فعال در سال ۸۸ و فتنه بوده و ما باید به او رای بدهیم برای وزارتخانه؟ سوابقی که ایشون در حوزه مالی و تشریفاتی دارند، زمانی که در مرتبه قبل به مجلس معرفی شده بودند گفته بودند کمک ما کنید رای بیاوریم و اگر این گونه نشود مراقب باشید. ایشان اینقدر در حوزه تشریفاتی چه در کمیته ملی المپیک و یا جا‌های دیگر که مسئولیت داشتند رفتار به مانند امروز نداشته و ندارند و حتی مانند امروز در کنارتان نمی‌نشینند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.