نماینده موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی گفت: فرهنگ غنی ایران بر سر در سازمان ملل نوشته شده است و صالحی امیری نماد این فرهنگ خواهد بود.

کاظمی نماینده موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی گفت: تجارب علمی ایشان در کمیته ملی المپیک به همراه تالیفاتش در حوزه دیپلماسی فرهنگی می‌تواند گره کور این حوزه را باز کند و گردشگران خارجی را مورد توجه قرار دهد.  

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های قوی میراث فرهنگی و تاریخی و منابع طبیعی و صنایع دستی می‌توانیم دریچه جدیدی برای کشور باز کنیم. جهانیان ایران را به فرهنگ، ادب و هنر می‌شناسند.

او ادامه داد: فرهنگ غنی این کشور بر سر در سازمان ملل نوشته شده است. آقای صالحی امیری شما نماد این فرهنگ خواهید بود و با ظرفیت‌هایی که از شما سراغ داریم انشاالله در مسیر درست حرکت کنید.  

کاظمی بیان کرد: ما می‌توانیم به عنوان یک مرجع مورد توجه گردشگران دنیا مورد توجه قرار بگیریم. سوابق مدیریتی که از آقای صالحی امیری سراغ دارم قطعاً می‌تواند از ظرفیت کشور به نفع مردم و منافع ملی استفاده کند.  

وی ادامه داد: تیم دولت به شرطی می‌تواند موفق شود که در کنار یکدیگر قرار بگیرند. رئیس جمهور گفتند که از جنس مجلس هستند و تعامل خوبی با نمایندگان خواهند داشت و ما نیز باید هم افزایی خوبی با ایشان و تیمشان داشته باشیم.  

کاظمی نماینده موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی اظهار کرد: در بررسی سوابق ایشان به بیش از یکصد مقاله برخورد می‌کنید که ده‌ها مورد آن در حوزه‌های فرهنگی و گردشگری است و این مقالات آشنایی عمیق صالحی امیری را با حوزه‌های وزارتخانه گردشگری نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار