سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اعزام بیش از ۱۶ هزار زائر به نجف طی یک هفته گذشته

رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها گفت: از ۲۴ مرداد  تا به امروز  ۱۶هزار و  ۷۵۲ زائر اربعین به نجف اعزام شده‌اند.

سید محمد حسین آجیلیان رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه میزان تاخیرات‌ در‌پروازهای‌اربعین از سوی فرودگاه‌های کشور کاهش یافته است گفت:  طبق برآورد های صورت گرفته در حال حاضر در تلاش هستیم که با تمهیدات در نظر گرفته شده میزان تاخیر در پروازهای اربعین را کاهش دهیم اما با توجه به شرایط گرمای هوا تاخیر در انجام پروازهای اربعین ناگزیر است.

وی اظهار کرد: مسافران به هیچ عنوان بدون بلیت به فرودگاه‌ها مراجعه نکنند چراکه هیچ بلیتی در فرودگاه‌ها فروخته نمی شود و ممکن است در این شرایط با مشکل مواجه شوند.

آجیلیان با اشاره به اینکه  برای ۲۷ فرودگاه کشور مجوز پرواز صادر شده است اما ممکن است برخی از شرکت ها برنامه ای برای پرواز نداشته باشند گفت: همچنین در حال حاضر مشکلی از لحاظ پرواز نداریم و ممکن است برخی از ایرلاین ها برنامه ای برای پرواز نداشته باشند اما باید اعلام کنیم که در فرودگاه‌ی مانند بوشهر تنها ۷۹ نفر جابه جا شده اند.

وی بیان کرد:  از ۲۴ مرداد  تا به امروز  ۱۶هزارو  ۷۵۲ زائر اعزام شده اند و ۱۰ هزار و  ۶۸۱ زائر به کشور بازگشته اند همچنین روز گذشته   ۳هزار و ۷۵۲  نفر رفته اند و ۲هزارو  ۳۵۲ به کشور بازگشته اند.

آجیلیان بیان کرد:  رشد خدمات  را در این بخش شاهد هستیم و طبق برنامه ریزی صورت گرفته  خدمات ارائه شده هم  افزایش یافته است و کم ترین ایستایی را داریم .

وی گفت: در شرایط پیک پروازی ۶هزار  نفر خروجی داشته و ۵هزار نفر هم  ورودی  بوده است همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش هستیم که شرکت  العراقیه و فلای بغداد  پرواز را انجام دهند.

خبرنگار: محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.