سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب یک ادعا درباره باند مخوف سارقان سریالی در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اینکه برخی افراد می‌گویند برخی از ماموران پلیس با سارقان سریالی منازل همکاری می‌کردند، تکذیب می‌شود.

۵ روز پیش اعلام شد باند مخوف سرقت‌های سریالی منازل پایتخت توسط ماموران پلیس شناسایی و در یکی از شهرستان‌های تابع تهران دستگیر شده‌اند.

سردار محمدیان رئیس پلیس پایتخت در بیان جزئیات دستگیری این باند مخوف گفت: پلیس از همان ابتدا ماموریت‌های خود را برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز کرد اما این گروه بسیار حرفه‌ای و پیچیده بود و به همین دلیل کار دستگیری آنها زمان‌بر شد.

وی افزود: ۵ متهم سابقه‌دار این باند را تشکیل داده بودند که به منازل می‌رفتند و سرقت انجام می‌دادند و از یکی الی دو نفر برای پنهان شدن کمک می‌گرفتند که یکی از رابطین آنها دستگیر و نفر دوم هم در حال دستگیری است.

چگونه یک شایعه در فضای مجازی شکل گرفت؟

با طولانی شدن دستگیری این باند سرقت، شایعه‌هایی در فضای مجازی مبنی بر اینکه برخی از ماموران پلیس با این سارقان همکاری دارند، شکل گرفت؛ برخی از کاربران فضای مجازی مدعی می‌شدند به همین دلیل است که دستگیری این سارقان طولانی شده است!

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به همین موضوع اظهار کرد: هیچ کدام از افراد شاغل در مجموعه پلیس با این باند ارتباطی نداشته و تمامی این موارد، شایعات است و تکذیب می‌شود.

وی یادآور شد: اعضای این باند از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بودند و به دلیل اینکه بین شهرها جابه‌جا می‌شدند، شناسایی و دستگیری آنها زمان‌بر شد.

منبع: تسنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.