سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرماندار مشهد:

بازار سیاه محدود بلیت اتوبوس در مشهد شکل گرفته است

معاون سیاسی فرماندار مشهد گفت: همزمان با سفرهای اربعین بازار سیاه محدود عرضه بلیت اتوبوس مسافربری در محدوده پایانه مسافربری امام رضا(ع) این شهر تشکیل شده است.

 مهدی ناصری گفت: هم اکنون با مسافرانی در پایانه امام رضا(ع) مواجه هستیم که مشخصات آنها با نام مندرج در بلیت تطابق ندارد که این بلیت ها را افراد غیرمسئول  در محدوده اطراف پایانه امام رضا(ع) و با قیمت بیشتر از مصوب به مردم می فروشند.

وی ادامه داد: البته این نوع فروش توسط شرکت های حمل و نقل انجام نمی شود اما این گونه خرید و فروش بلیت به تشکیل بازار سیاه بلیت با قیمت های بیشتر را دامن زده است.

معاون سیاسی فرماندار مشهد گفت: از جمله دیگر تخلفات مشهود، سوار کردن مسافر در یک مسیر با بلیت مسیر دیگر و یا با مبالغ خارج از تعرفه مصوب است به عنوان نمونه مسافری که از تهران به مشهد آمده بلیت اتوبوس تبریز -مشهد را خریداری کرده است.

ناصری افزود: هم اکنون کمبودی برای تامین ناوگان اتوبوس اربعین برای اعزام مسافران به مرزهای غربی نداریم و فقط برای برخی مسیرها مانند مشهد-بندرعباس، مشهد-تهران و مشهد-یزد با کمبود ناوگان مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: گروه هایی از فرمانداری مشهد، اداره های راهداری و تعزیرات و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد مستقر شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
اتوبوس بین شهری نیست