سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مساجد در جریان انقلاب اسلامی دوباره احیا شدند

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه مساجد در جریان انقلاب اسلامی دوباره احیا شدند گفت: بعد از انقلاب مساجد به عنوان پایگاه‌های اصلی جامعه و حکومت اسلامی شناخته شدند.

 تولیت مسجد مقدس جمکران در دومین آیین تکریم فعالان مساجد کشور که با عنوان «مثل ابراهیم» در مسجد مقدس جمکران گفت: مساجد در جریان انقلاب اسلامی دوباره احیا شدند و به عنوان پایگاه‌های اصلی جامعه و حکومت اسلامی شناخته شدند و این در سایه تلاش‌ها و اقدامات علما و حضور رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اتفاق افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین اجاق نژاد با بیان اینکه برای تحقق ظهور امام زمان باید مسجد محوری را در سر لوحه امور قرار دارد و مساجد را رونق بخشید و محتوای مساجد را تقویت کنیم گفت: معرفت افزایی و تقویت توحید و تقویت روحیه تعبد در مردم و متحد کردن امت‌ها زیر پرچم مهدویت با محوریت آستان مقدس مسجد جمکران از جمله مهمترین اقداماتی است که باید صورت بگیرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران  افزود: این آیین را آغازی برای یک حرکت عظیم برای تربیت مردان پاک و فداکار و کادر نیرومند برای حاکمیت ظهور حضرت بقیه الله می‌دانیم و در این زمینه عمران و آبادانی مسجد مقدس جمکران برای ظهور و حاکمیت جهانی معارف مهدوی و تربیت انسان‌های نیرومند و فداکار، پرهیزکار برای فراهم سازی مقدمات ظهور امام زمان از ضروریات است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.