سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام پروازهای اربعین از فرودگاه مهرآباد کلید خورد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: برای اولین بار امسال پروازهای اربعین از فرودگاه مهرآباد انجام شده و در این زمینه تدابیر لازم در دستور کار است.

رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور  در نشست خبری امروز خود با  بیان اینکه ۱۳ ماموریت برای صنعت فرودگاهی در بخش هوایی و اربعین در نظر گرفته شده است  گفت:  یک ستاد اربعین در فرودگاه تشکیل داده ایم و از طریق  این ستاد فعالیت مدیران فرودگاه ها را  ارتقاء بخشیده ایم.

وی افزود: برای پروازهای اربعین ۲۷ شرکت هواپیمایی برای ۲۷ فرودگاه مجوز گرفته اند و تاکنون در  ۱۷ فرودگاه تحت پوشش شرکت فرودگاه‌ها  پروازهای اربعین انجام شده و این روند پروازی تا ۹ شهریور ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور  توضیح داد: ۱۷ شرکت  هواپیمایی داخلی  و۲ شرکت هواپیمایی خارجی  از ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور این پروازها را انجام داده و بخش عمده ای از  عملیات پروازی در فرودگاه های غرب کشور از جمله ایلام،  خواهد بود.

وی یادآور شد: امسال پروازهای اربعین برای اولین بار از فرودگاه مهرآباد انجام می شود و مجوز پروازهای عبوری از ساعت ۱۲تا ۶ صبح هم صادر شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.