سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۲۲ راهدار در مرز مهران برای خدمت به زوار اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: ۲۲ نفر از همکاران این مجموعه برای خدمت به زوار اربعین در مرز مهران مستقر هستند.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: در ۲ شاخه راهداری و حمل و نقل در ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر آمادگی کامل داریم و تا دیروز حدود ۴ هزار و ۵۰۰ مسافر به مرزهای غربی کشور اعزام شده اند. 

او با اشاره به اینکه ۱۶۳ سفر در این ایام انجام شده است افزود: ۱۶۰ کامیون نیز به صورت رایگان وسایل مربوط به مواکب را به عراق انتقال داده اند.

جلال زاده با بیان اینکه مجتمع های بین راهی در شبانه روز رصد می شوند، بیان کرد: ۲۲ نفر از همکاران راهداری نیز در مرز مهران مستقر هستند تا به زائران خدمت کنند.


بیشتر بخوانید


 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلفات حمل و نقل در ایام اربعین گزارش نشده است اما به محض اینکه گزارشی واصل شود، بررسی خواهد شد.

او با اشاره به برنامه های دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: با توجه به موج سفرها به مشهد مقدس، تمامی راهدارخانه های استان در این ایام فعال خواهند بود و ناوگان حمل و نقل نیز آمادگی انتقال مسافران را دارند‌.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.