سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شهردار تهران:

شهرداری تهران مشکلی بابت قرارداد با مراکز درمانی ندارد

فروزنده در واکنش به تذکر اعضای شورای شهر گفت: مشکلی از بابت قرارداد با مراکز درمانی برای ارائه خدمات به کارمندان شهرداری وجود ندارد.

 نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران به ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی وابسته به شهرداری تهران به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: متاسفانه معوقات شهرداری تهران به مراکز درمانی تعیین و تکلیف نشده و همین امر مشکلاتی را در فرایند خدمت رسانی به بازنشستگان ایجاد کرده است.

وی همچنین گفت: بدهی شرکت شهرسالم به مراکز درمانی باعث فسخ قرارداد یک طرفه از سوی بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها شده است و به شهردار تهران تذکر داده می‌شود که این موارد را به صورت جدی دنبال کند.

ناصر امانی دیگر عضو دیگر شورای شهر تهران هم در صحن شورای شهر تهران گفت: مبلغ بدهی شهرداری به شرکت شهر سالم عدد قابل توجهی است و از ابتدای سال تا امروز کمک قابل توجهی از سوی شهرداری تهران به شرکت شهر سالم نشده تا این مجموعه بتواند بدهی‌های خود را با مراکز درمانی طرف قرارداد تسویه کند.

این موضوع را لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران پیگیری کردیم، وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یکی از وظایف شهرداری تهران فراهم کردن بستر ارائه خدمات درمانی به کارمندان خودش است و در همین زمینه بدهی‌های سال گذشته با مراکز طرف قرارداد تسویه شده است.

وی گفت: روند به این صورت است که پس از مصرف بودجه اختصاصی در بخش درمانی در صورت وجود کمبود منابع مالی با یک روند پرداختی به بیمارستان‌ها مبالغ پرداخت می‌شود تا بتوانند خدمات درمانی را به کارمندان و بازنشستگان شهرداری ارائه کنند.

فروزنده تاکید کرد: مشکلی از بابت قرارداد با مراکز درمانی وجود ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.