سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالان اقتصادی، انبار‌های خود را در سامانه جامع انبار ثبت کنند

معاون بازرگانی اداره کل صمت جنوب کرمان از فعالان اقتصادی خواست، انبار‌های خود را در سامانه جامع انبار ثبت کنند.

اجلاس اتاق اصناف شهرستان جیرفت با حضور معاون بازرگانی و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، رئیس اداره تعزیرات حکومتی، رئیس اداره اماکن نیروی انتظامی، مسئول بسیج اصناف شهرستان جیرفت و روسای اتحادیه‌های صنفی و بازرسان اتاق اصناف شهرستان جیرفت در محل اتاق اصناف این شهرستان برگزار شد.

معاون بازرگانی و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این اجلاس که با هدف بررسی شرایط اتحادیه‌ها و اتاق اصناف و تاکید بر نظارت و کنترل بازار تشکیل شد، اظهار داشت: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی باید با همدلی و به دور از هر گونه تفرقه و حاشیه، در نظارت و کنترل بازار به وظایف قانونی خود عمل کنند.

وی در این اجلاس با تاکید بر اینکه اتاق اصناف در آرامش است، گفت: آگاهی از شرح وظایف هر اتحادیه و عمل به آن وظایف، اولین کاری است که رئیس هر اتحادیه باید انجام دهد.

مشایخی با بیان اینکه اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه‌ها باید در چهارچوب قانون نظام صنفی، به وظایف خود عمل کنند، تاکید کرد: با هر گونه کوتاهی در انجام وظایف اتحادیه‌ها و هیئت رئیسه اتاق اصناف، مطابق قانون برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه همه فعالان اقتصادی باید انبار‌های خود را در سامانه جامع انبار ثبت کنند، تصریح کرد: شهروندان هر گونه انبار مشکوک یا غیر قانونی را به اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اطلاع دهند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.