سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکیه:

دولت نتانیاهوی خونخوار باید پاسخگوی جنایاتش باشد

وزارت خارجه ترکیه با صدور بیانیه‌ای از رژیم صهیونیستی به دلیل جنایاتش در غزه انتقاد کرد.

با گذشت بیش از ۱۰ ماه از جنگ غزه، نه تنها رژیم صهیونیستی از شدت توحش خود علیه غیرنظامیان فلسطینی کم نکرده بلکه به پشتوانه تسلیحات اهدایی آمریکا اکنون در حال شخم زدن مناطق مسکونی این باریکه است. هدف اصلی تل آویو فراتر از نسل کشی فلسطینیان، غیرقابل سکونت کردن غزه برای فردای جنگ است. 

به گزارش الجزیره، ترکیه به عنوان یکی از بزرگترین منتقدان رژیم صهیونیستی بار دیگر از تل آویو به دلیل جنایاتش علیه فلسطینیان انتقاد کرد. 

وزارت خارجه ترکیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتش اسراییل بیش از ۴۰ هزار غیرنظامی فلسطینی را در جنگ به خاک و خون کشیده است که بیشتر این قربانیان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. 

در ادامه این بیانیه با انتقاد از مجامع بین المللی به دلیل سکوت در برابر جنایات این رژیم، تاکید شده است: دولت خونخوار نتانیاهو باید به دلیل جنایاتی که علیه فلسطینیان مرتکب شده است در اسرع وقت در برابر دادگاه‌های بین المللی پاسخگو باشد. 

این بیانیه می‌افزاید: اسراییل همچنان به حملات بی محابای خود به غزه و کشتار امدادگران و داوطلبان کمک به فلسطینیان از جمله کارکنان سازمان آنروا ادامه می‌دهد. این موضوع جنایت علیه بشریت است. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.