سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت افسر صهیونیست در حمله جنگنده خودی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یک افسر و زخمی شدن ۶ نفر دیگر در حمله جنگنده‌های خودی خبر داد.

 به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله هوایی اشتباه جنگنده‌های این رژیم به یک ساختمان در جنوب نوار غزه که تعدادی از نظامیان صهیونیست در داخل آن بودند، یک افسر صهیونیست به هلاکت رسید.

به گفته وی همچنین در این حمله ۶ نظامی دیگر زخمی شدند که حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده‌اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

در همین ارتباط وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، رژیم صهیونیستی مرتکب سه مورد جنایت علیه مردم بی گناه شد که در نتیجه آن ۴۰ نفر شهید و ۱۳۴ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۴۰ هزار و ۱۳۹ نفر در غزه شهید و ۹۲هزار و ۷۴۳ نفر دیگر مجروح شدند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از بیش از ۱۰ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

منبع: ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.