سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلیل مختار نماینده موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت:

آقای اتابک می‌تواند به عنوان یک مدیر تحولگر در صنعت ایران ایفای نقش کند

نماینده آبادان در مجلس، وزیر پیشنهادی صمت را مدیر شایسته‌ای برای این مسئولیت دانست و گفت: اتابک می‌تواند نقش تحولی در عرصه خودرو، فولاد و مس ایفا کند.

جلیل مختار به عنوان موافق سید محمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: همکاران عزیز مبارزه با این بحران‌های بزرگ و اداره این وزارتخانه‌ها که در گذشته شامل سه وزارتخانه مستقل بوده است از عهده هر کسی ساخته نیست ما برای اداره این وزارتخانه مهم و گسترده به یک مدیر و فرمانده کاردان نیاز داریم که جناب آقای اتابک نشان داده است که مدیر شایسته برای این مسئولیت خواهد بود.

وی ادامه داد: برای تصدی وزارت صمت نیازمند وزیری هستیم که کارنامه مناسب و هم برنامه‌ای مناسب داشته باشد و هم از اراده و توان لازم برای تحقق برنامه‌هایش برخوردار باشد، برای تصدی این مسئولیت به مدیری نیازمندیم که هم اهل صنعت باشد و هم با حوزه‌های معدن و تجارت آشنایی نزدیک و تخصصی داشته باشد.

 نماینده موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت اظهار داشت: ملت عزیز ایران نمایندگان محترم بسیار خوشحالیم که رئیس جمهور محترم مردی را برای هدایت صنعت و تجارت کشور معرفی کرده است که نزدیک‌ترین گزینه به شاخص‌های مطلوب برای این مقام می‌باشد. جناب آقای دکتر اتابک تا امروز یکی از بهترین مدیران صنعتی کشور بوده و با رای ما می‌تواند به یکی از بهترین وزیران صنعت کشور نیز تبدیل شود.

مختار افزود: وی چهره صنعتی و شناخته شده در بین صنعتگران که هم در صنعت و هم در معدن داشته و ایشان با سابقه معاونت اتاق بازرگانی به خوبی می‌تواند ارتباط موثر میان بخش دولتی و خصوصی را در حوزه صنعت برقرار کند. ایشان در حوزه تجارت شناخت خوبی نسبت به بازار‌های صادراتی دارد و می‌تواند به تقویت و توسعه صادرات و تجارت در صنایع کشور کمک شایانی کند.

وی افزود:  ایشان به واسطه صادرات در بخش بازرگانی به اصول مذاکره و امور بین‌الملل نیز شناخت و دانش کافی و عملی دارد و با سابقه درخشان مدیریتی در صنایع مختلف از جمله خودرو، فولاد و مس می‌تواند به عنوان یک مدیر تحولگر در صنعت ایران ایفای نقش کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.