سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد تقی نقدعلی نماینده مخالف وزیر راه و شهر سازی:

رئیس جمهور قول حضور بانوان در کابینه را دادند

محمد تقی نقدعلی نماینده مجلس گفت: خانم صادق وزیر پیشنهادی راه و شهر سازی هم ویژگی‌هایی دارند و داری سابقه در وزارت راه دارند و فرزند شهید هستند و تخصص لازم را دارند.

محمد تقی نقدعلی نماینده مخالف وزیر پیشنهادی راه و شهر سازی گفت: خانم صادق در این زمان مستجری دردی بی درمان است، چند نکته را بگویم، رئیس جمهور قول حضور بانوان در کابینه را دادند و ما هم موافقیم، خانم صادق هم ویژگی‌هایی دارند و داری سابقه در وزارت راه دارند و فرزند شهید هستند و تخصص لازم را دارند و در دوره یازدهم در بخش شورای عالی معماری با ایشان همکاری داشتیم و از نظر دانستن قانون کسی نمی‌تواند شخصیت ایشان را زیر سوال ببرد.

وی افزود: اما آن چه برای ما سوال است، دغدغه‌هایی است که باید برطرف شود، خانم صادق برابر قانون جهش تولید مسکن هر دولتی بیاید مکلف است سالی یک میلیون مسکن تولید کند و این موضوع زمین مانده است. من اینجا می‌گویم بحث آماده سازی زیرساخت و زمین آیا در کشور ما و در شهر‌ها کم است؟ آیا سیاست کوچک سازی واحد‌های مسکونی نکند مسیر و خط سیر شما باشد.

نقدعلی اضافه کرد: در حوزه بنده ۲۰ هزار نفر متقاضی مسکن هستند، بعضی از امکان نظمی و آموزشی خیلی از زمین‌ها را متصرف شده، اما همین سیاست انقباضی دلیلی نشده که این زمین‌ها به ساخت مسکن برود.

وی ادامه داد: ما راهی جز توسعه و گسترش شهر‌ها و آماده سازی زیرساخت‌ها برای مسکن ارزان قیمت وجود نداریم، از شما می‌خواهیم درباره سیاست انقباضی هم توضیح بفرمایید، خانم صادق ما شما را انسان متخصص و شریف و توانمند می‌دانیم اما برای  برخی از سیاست‌ها‌ی شما دغدغه‌مند هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.