سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارع موافق با وزیر پیشنهادی دفاع:

خلبان نصیرزاده از نخبگان بی‌نظیر جهان است

نماینده مجلس گفت: سرتیپ خلبان نصیرزاده فردی مدیر و پژوهشگر است و تحقیقات او در زمینه افزایش قدرت هوایی و پهپادی و نظامی در جهان بی‌نظیر است.

سلمان زارع در جریان جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی دفاع گفت: کشور اسلامی ایران سرشار از معادن غنی روی زمینی و عمقی و نیروی انسانی متخصص و متعهد و باهوش برخوردار است. نباید شاهد افزایش تورم و کاهش معیشت مردم باشیم. وزارت دفاع به پشتیبانی نیرو‌های مسلح حساس‌ترین نقطه نظام جمهوری اسلامی ایران است و ماموریت پشتیبانی از نظام و توانمند کردن قوای مسلح کشور را دارد.

 وی افزود: سرتیپ خلبان نصیر زاده دانش آموخته دانشکده خلبانی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان هشت سال دفاع دلاورانه است و خلبان هواپیمای اف ۱۴ بوده است و  شبانه روز در آسمان کشور به حفظ و حراست از اماکن حساس و حیاتی کشور می‌پرداخت.

 او ادامه داد: سوابق ارزنده وی قابل وصف نیست که از افتخارات نظام ما است ایشان به عنوان یک نخبه در عرصه هوا و فضا و استاد خلبان‌ها فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشته است.

 وی افزود: سرتیپ نصیرزاده فردی مدیر، مدبر و پژوهشگر است  و تحقیقات نظری و فنی وی در زمینه افزایش قدرت هوایی و پهپادی در جهان بی نظیر است. ایشان مفتخر به دریافت لوح تقدیر از مقام عظمای ولایت  است.

 این نماینده مجلس گفت: این دلاور عزیز موفق‌ترین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران راه‌انداز و طراح تولید پهپاد در نیروی هوایی است و طراح عملیات هوا به زمین، تولید کننده اولین نرم‌افزار بومی سنجش قدرت هوایی، طراح تولید قطعات قطعه‌سازی هواپیما‌های جنگی و مسافربری و طراح موشک زمین به هوا و هوا به هوا بوده است. 

 او گفت: خلبان نصیرزاده از نخبگان بی‌نظیر کشور و جهان بوده و به  پزشکیان و ملت قهرمان ایران تبریک عرض می‌کنم که ایشان را به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح انتخاب نموده است از شما نمایندگان عزیز می‌خواهم با رای قاطع به این فرمانده دلاور به افتخارات ما در کشور بیفزایید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.