سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه برتر استان سمنان در حوزه مشارکت اجتماعی جوانان

مدیرکل حوزه مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق ارزیابی‌های انجام شده، استان سمنان بعنوان ۶ استان برتر در حوزه مشارکت اجتماعی در کشور معرفی شده است.

پارسا نیا مدیرکل حوزه مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در جشنواره اتفاق استان سمنان به مناسبت هفته مشارکت‌های اجتماعی با اشاره به اینکه قریب به ۵ هزار سازمان مردم نهاد در کشور در حال فعالیت هستند، گفت:این سمن‌ها در ۱۱ شبکه تخصصی از جمله اجتماعی و اقتصادی فعالیت دارند.

وی از ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور در حوزه مشارکت‌های اجتماعی خبر داد و ادامه داد: استان سمنان در حوزه مشارکت اجتماعی بعنوان ۶ استان برتر معرفی شده است.

پارسانیا به تجلیل از ۴۰۰ سمن شاخص حوزه جوانان در جشنواره‌های استانی اشاره کرد و افزود: تسهیل نقش آفرینی با استفاده از برنامه ها‌ی حمایتی و آموزشی با رویکرد توانمند سازی و تربیت فعالین اجتماعی موثر از جمله برنامه‌های این سازمان است.

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در این جشنواره با اشاره به فعالیت ۱۴۴ سمن در استان گفت: از این تعداد ۷۰ سمن دارای کد شناسایی اعتباری هستند.

در پایان این جشنواره از ۲۰ سمن فعال استان سمنان بعنوان برترین سازمان‌های مردم نهاد و اثرگذار در مشارکت اجتماعی در دو بخش ملی و استانی تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.