سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین قتل در پرونده قاتل و همدستش

فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری قاتل و همدستش خبر داد که مردی ۳۳ ساله را به قتل رسانده بودند، و در بررسی تکمیلی مشخص شد که متهمان در سال ۸۵ و ۹۹ نیز اقدام به ۲ فقره قتل کرده‌اند.

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: در بیست و دوم فروردین‌ماه امسال در پی وقوع یک فقره تیرانداری منجر به قتل و متواری شدن قاتل در یکی از محله‌های شهرستان ممسنی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که مقتول در یک کوچه بوده و ۲ نفر ناشناس با سواری پژو ۴۰۵ بدون پلاک با اسلحه اقدام به تیراندازی کرده و او را به قتل می‌رسانند. 

فرمانده انتظامی ممسنی با اشاره به اینکه هیچ سرنخی از ضاربان در دسترس نبوده است، ادامه داد: کارآگاهان پلیس ممسنی تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص قاتل و همدستش را شناسایی و آنان را با هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه ضاربان ۲۷ و ۲۹ ساله علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی اعلام کردند، افزود: در بررسی تکمیلی مشخص شد که متهمان در سال ۸۵ و ۹۹ نیز اقدام به ۲ فقره قتل کرده‌اند که با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده‌اند. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: پلیس با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و مأموران انتظامی در راه برقراری امنیت شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.