سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

۳۳ درصد زوار اربعین تا کنون از مرز مهران وارد کشور شده‌اند

استاندار ایلام با اشاره به تردد یک میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از مرز مهران از ابتدای ماه صفر تا کنون، گفت: در این مدت ۳۳ درصد زوار از طریق مرز مهران وارد کشور شده است.

حسن بهرام‌نیا در جریان بازدید از پایانه شهید سلیمانی مرز مهران اظهار کرد: از اول صفر تاکنون، شمار مترددین از مرز مهران از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر عبور کرده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد حدود یک میلیون و ۲۱۰ هزار زائر از مرز مهران خارج شده و حدود ۳۹۰ هزار نفر نیز از طریق مرز مهران وارد کشور شده است.

استاندار ایلام تصریح کرد: تاکنون ۳۳.۶۵ درصد کل زواری که از مرز مهران به کشور عراق رفتند از طریق همین مرز وارد کشور شدند و روز به روز بر تعداد ورودی‌های به کشور از طریق مرز مهران افزوده می‌شود.

بهرام‌نیا یادآور شد: از بامداد تا ساعت هفت صبح امروز هم بیش از ۷۵ هزار تردد در مرز مهران به ثبت رسیده که از این میزان، ۳۳ هزار زائر از کشور خارج شده است.

رییس ستاد اربعین استان ایلام با بیان اینکه راه‌های مواصلاتی استان روان و بدون گره ترافیکی است، خاطرنشان کرد: موکب‌های خدمات رسان در مرز مستقر بوده زوار پس از رسیدن به مرز مهران در میدان اربعین و پایانه شهید سلیمانی مرز مهران از آنها پذیرایی می‌شود.

برچسب ها: اربعین ، مرز مهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.