سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال مالکیت مرکز شماره ۱۸ مجمع قاریان به این موسسه قرآنی

مالکیت مرکز آموزشی شماره ۱۸ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم به این موسسه قرآنی انتقال یافت.

سید حمید رضا توحیدی مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در مراسم تجلیل از اهدا کننده یک واحد آپارتمان ۱۵۰متری به این موسسه قرآنی که با حضور معاونین، مدیران واحد آقایان و خانم‌ها و مربیان مرکز۱۸، خانواده اهدا کننده و جمعی از قرآن آموزان ترم تابستان برگزارشد، گفت: مرکز شماره ۱۸ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان واقع در بر بلوار هوانیروز نبش کوچه۶۴، در سال ۹۸ قبل از آغاز کرونا از سوی سیده زهرا احمدی موسوی به این موسسه اهدا و در حال فعالیت آموزشی قرآنی است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۴۵ آقا و ۱۱۰ دختر خانم در مرکز شماره ۱۸ در پنج کلاس مجزا به قرآن آموزی در سطوح روخوانی، روانخوانی و ترتیل خوانی مشغول هستند.

توحیدی با اشاره به درگذر بودن ایام عمر و جوانی و بهره بردن از این ایام به قرآن آموزان تاکید کرد: تلاش کنید در طول عمر هم یاد بگیرید و دانش خود را زیاد کنید و هم یاد بدهید و تا می‌توانید کار‌های خوب، خیرخواهانه و خداپسند انجام دهید.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم توصیه کرد: هرکس به اندازه وسع و توانایی‌های خود قدم بردارد و کار‌های خوب انجام دهد، اگر پول و مال داریم، اهدا و وقف کنیم و اگر نه توانایی‌های فردی و جسمی خود را در راه خدا، قرآن و انجام کار‌های خوب به کارگیریم.

توحیدی با اشاره به نیت اهدا کننده که برای خوشنودی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها آپارتمان را اهدا کردند، گفت: هیچ لذتی برای واقف از دیدن این قرآن آموزان در مرکزی که خودشان هدیه کردند، بالاتر نیست.

در این آیین قرآن آموزان مرکز ۱۸ با اهدای شاخه‌های گل سرخ، از اهدا کننده آپارتمان تجلیل کردند.

در پایان مراسم، زین العابدین حسنی سعدی رزمنده دفاع مقدس و همرزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همسر خانم موسوی، به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.